مشاوره سرمایه‌گذاری و مالی

مشاوره سرمایه‌گذاری

  • توصیه به خرید، فروش یا نگهداری انواع اوراق بهادار در بازار سرمایه از قبیل:
    • سهام،
    • حق تقدم سهام،
    • مشتقات سهام (اعم از قراداد آتی و اختیارات خرید و فروش)،
    • گواهی سپرده کالایی،
    • انواع صکوک و اوراق با درآمد ثابت (اجاره، مشارکت، مرابحه، مضاربه، استصناع، سلف موازی استاندارد و …)،
    • اوراق تبعی،
    • صندوق‌های قابل‌معامله (اعم از در سهام، با درآمد ثابت، مختلط یا کالایی).
  • اظهارنظر در مورد روند قیمت یا عرضه و تقاضای سهام و دیگر ابزارهای مالی و همچنین کالاهای اساسی و گران‌بها در بازارهای داخلی و خارجی؛
  • انجام تحلیل‌های کارشناسی در رابطه با ارزش‌یابی انواع اوراق بهادار،  بلوک سهام و مشتقات و اظهارنظر در مورد قیمت فعلی و روند قیمتی آتی آنها؛
  • انتشار گزارش‌های اختصاصی روزانه، هفتگی و ماهانه بسته به نیاز سرمایه‌گذاران؛
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها، پروژه‌ها و کسب‌وکارهای سودآور؛
  • پیشنهاد ترکیب بهینه سبد سرمایه‌گذاری به تفکیک صنایع، مبتنی بر ارزیابی‌های مشاور از ریسک‌پذیری مشتریان؛
  • مشاوره در زمینه طراحی و تشکیل نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار؛
  •  ایجاد دسترسی به بانک اطلاعات مالی و اقتصادی و ارائه گزارش‌‌های اختصاصی؛
  • مشاوره در زمینه طراحی ابزارها و محصولات مالی ساختارمند (Structured Products).

مشاوره مالی

  • برنامه‌ریزی راهبردی (Strategic Planning) و تعیین خط‌مشی‌ها و اهداف کلان مالی شرکت؛
  • تدوین برنامه‌های اجرایی به‌منظور نیل به اهداف استراتژیک با توجه به مأموریت و چشم‌انداز سازمان؛
  • مشاوره در زمینه تأسیس شرکت‌های زیرمجموعه و بررسی عملکرد واحدهای کسب‌وکار؛
  • مشاوره در زمینه تأسیس شرکت‌های زیرمجموعه و بررسی عملکرد واحدهای کسب‌وکار؛
  • مشاوره در زمینه تجدید ساختار مالی (Recapitalization) شرکت‌ها؛
  • تهیه مدل‌های مالی جهت استفاده در هلدینگ‌ها و شرکت‌ها به‌منظور ارزیابی اثرات تصمیمات مدیریتی؛
  • پیش‌بینی صورت‌های مالی و بودجه‌بندی شرکت‌ها؛
  • تحلیل افقی و عمودی صورت‌های مالی و محاسبه و مقایسه نسبت‌های مالی شرکت؛
  • تحلیل وضعیت اقتصاد کشور، صنعت و شرکت در حال حاضر و چشم‌انداز آتی آن؛
  • تدوین نظام مناسب حاکمیت شرکتی (Corporate Governance) و مشاوره جهت تنظیم روابط فی‌مابین مدیران و مالکین به ‌منظور حداقل نمودن مشکلات نمایندگی (Agency Problems) بین کلیه ذی‌نفعان با در نظر گرفتن هزینه‌های نمایندگی (Agency Costs)؛
  • توصیه و مشاوره به اعضای هیئت‌مدیره و کمیته‌های تخصصی؛
  • استفاده از مشاورین در زمینه  اعتبارسنجی (Creditmetrics) و رتبه‌بندی اعتباری مشتریان شرکت‌ها.
fa_IRفارسی
en_USEnglish fa_IRفارسی